D(i)PE’s weblog

Icoon

blablabla (zo nu en dan)

wim helsen

Een bepaald YouTube-filmpje blijf ik gewéldig vinden, nl. dit: de gedichtjes van Wim Helsen. Ongemeen grappig.

Nu, ik heb me vrijdagavond met een pen en een vel papier ook aan het schunnige rijmpjes-bouwen gezet. En niet zonder trots presenteer ik het aan mijn geacht publiek.

Hou u klaar. Gevoelige lezers gaan met de blokken spelen, anderen lezen rustig verder.

Hij stond daar voor de kerk,

het was zijn daag’lijks werk.

En hij begon te roepen:

“Wat zou ik graag eens poepen!”

Ok. Ik heb er nog een paar, maar ik ga niet alles in een keer prijsgeven. In afwachting kan m’n aandachtig publiek misschien ook ‘ns in de pen kruipen en 4-regelige schunnigheden in elkaar beginnen schroeven.

Gearchiveerd onder:Humor

Geef een reactie

Blog Stats

  • 8,330 hits
