D(i)PE’s weblog

Icoon

blablabla (zo nu en dan)

stalking? een ongelukkig toeval?

Tijdstip:
Vanavond, ergens tussen 17u20 en 17u40.

Waar:
Ergens in Limburg, dichtbij een afrit van de E313

Situatieschets:
Ik rij na een opleidingsdag in Antwerpen terug richting hoofdkwartier, om de poolwagen terug op z’n vaste stekje te parkeren en de sleutel te overhandigen aan de bewaker van dienst.

Betrokken personen:
Personen, jaja, meervoud. De drie musketiers van m’n vorige werkgever! VIP’s gewoonweg, De Drie VIP’s van ‘boven’. Bovendien: alledrie in hun eigen (nu ja, eigen…) auto. Er is er minstens één met een bedrijfswagen. Terwijl ik al geruime tijd vermoed dat het drie bedrijfswagens zijn, doch, dit even terzijde. En ze bollen alledrie in hun eigen wagen, omdat hun respectievelijke ego’s wel eens ten onder zouden kunnen gaan aan claustrofobie, moesten ze samenzitten in één wagen dan. Ik moest ook onmiddellijk denken aan die radiospotjes voor de nieuwe Ford Galaxy (schizofrenie). Precies zoals in die spotjes, zó stel ik me die mensen voor als ze alleen in hun auto zitten.

Grappig?
On-ge-meen grappig, zeker toen ik achteraf vaststelde dat ik dadelijk de link legde tussen hun ‘apart rijden’ en de Ford-radiospot.

Stalking of ongelukkig toeval?
Ongelukkig toeval, definitely. Hoe ik dat zo zeker weet? Ik heb de bezoekerslijst opgevraagd bij de bewaker en binnen (‘boven’, ikke ook ja, nu, het kan niet anders) even afgecheckt of ze misschien een dreigbrief zijn komen overhandigen. Niet dus.

Addendum:
Is niet waar hoor, dat van die bezoekerslijst.

Gearchiveerd onder:hr, life

Geef een reactie

Blog Stats

  • 8,330 hits
