D(i)PE’s weblog

Icoon

blablabla (zo nu en dan)

wachten is niet fijn

Ik word ongeduldig. Ik merk het aan de kleine dingen, héél kleine dingen. Bijvoorbeeld: je neemt een klontje suiker en je begint je af te vragen of de inhoud van het suikerpotje het nog zal uitzingen tot aan de start van Het Nieuw Tijdperk. Je neemt de tandenborstel, houdt ‘m onder de kraan en draait het dopje van de tube tandpasta: zal dit recente Signal-exemplaar het redden tot Het Nieuw Tijdperk?

Het wachten heeft ook andere onprettige kantjes. Op dit eigenste moment kan ik zeggen dat ik de stenen uit de grond zie komen, puur uit hardcore verveling. Dagen duren lang, correctie: Werkdagen duren lang. Terwijl ik goed weet dat binnenkort m’n werkdagen ùren langer zullen duren, maar voorbij zullen zijn voor ik het in de mot heb. En het prettige deel van de dagen nowadays (de avonden) wil je rekken, net omdat je een prettig deeltje dag meemaakt. Gevolg: je gaat later slapen, en ’s morgens ben je niet voor de volle 100% fit. En dan duurt dat geschenk van alwéér een nieuwe, duffe, stijf-van-de-verveling-staande werkdag nog langer.

Goed dat ’t morgen vrijdag is. En dat ik me na vrijdag hier nog maar 2 keer moet vertonen. En dat er daarna een geweldig dikke punt achter gezet kan worden.

Gearchiveerd onder:hr, life

Geef een reactie

Blog Stats

  • 8,343 hits
