D(i)PE’s weblog

Icoon

blablabla (zo nu en dan)

tellerstanden

Vrijdagavond. Tijd om enkele tellerstanden weer te geven.

  • Aantal druppels water_binnen na m’n dakwandeling van dinsdag: 0 (let op: niet overmoedig worden).
  • Aantal werkdagen alvorens ik me in m’n nieuwe job mag gaan uitleven: 7.
  • Aantal vakantiedagen die ik zal ‘meenemen’: 7.
  • Aantal fijne collega’s die me vandaag (luidop & persoonlijk) gezegd hebben me te zullen missen: 6 (*).
  • Aantal mensen die me hun personalia bezorgd hebben, ‘voor het geval dat er op uw nieuw werk iets voor mij is’: veel. (*)
  • Aantal meetingskes die me in die 7 werkdagen (voorlopig) nog te wachten staan: 4 (waarom eigenlijk?).
  • Aantal exit-gesprekken (te gaan): 1 officieel, tig officieuze.

(*) Ik zeg niet wie. De toekomst zal het misschien wel uitwijzen, we never know.

Gearchiveerd onder:hr, life

Geef een reactie

Blog Stats

  • 8,343 hits
