D(i)PE’s weblog

Icoon

blablabla (zo nu en dan)

goeie daad; iCal-file belgische feestdagen

Ik heb een bescheiden bijdrage geleverd aan ’t internet. Ik heb een ics-file aangemaakt met daarin de wettelijke Belgische feestdagen van 2006 t.e.m. 2015. Ooit zal ik dat nog wel verder aanvullen.

Ter verduidelijking:

het gaat om de Belgische wettelijke feestdagen, dit zijn de 10 feestdagen die in de Belgische sociale wetgeving zijn opgenomen. Vallen daarbuiten: Pasen en Pinksteren (wegens: kerkelijke hoogdag), en de feestdagen van de Vlaamse, de Franstalige en de Duitstalige gemeenschap in ons land. Ook geen ‘Fête de Wallonie’ of Dag van de Dynastie.

Ik veronderstel dat als je weet wat een ics- of iCal-file is, je ook weet hoe je die moet importeren in je agenda (Outlook, Mozilla Sunbird, Google-calendar e.d.).

Veel plezier ermee, enne… hou me op de hoogte.

De woonplaats van het desbetreffende kleinood: alhier en na de verhuis van googlepages: daarzo.

Gearchiveerd onder:hr, life

7 Responses

  1. FoDoo schreef:

    THX ! , juist waar ik naar op zoek was…

  2. ben-g schreef:

    yuuuw, super graaf, merci merci…

    btw, post die op Apple.com als ge dan nog ni gedaan hebt.

    Greetz

  3. Bart M. schreef:

    Heel handig !

  4. mc2 schreef:

    thanks! supper handig.
    ga je ook updaten? 🙂

  5. FCall schreef:

    heel handig, dank voor je moeite. Ik trakteer je met een frisse drink op bovenvermeld adres (vragen nr de baas). gr Frank Callewaert

Geef een reactie

Blog Stats

  • 8,324 hits
